Introduksjon

Hei!  Endelig har jeg tatt skrittet og fått laget min egen blogg.  Jeg har i lang tid skrevet og linket stoff om traumer, følelser og fornuft, bevissthet og underbevissthet, på min Facebookside “Farmen Tankefelttereapi” samt på min hjemmeside “farmengaard.no”.  Siden jeg er litt over middels interessert i slike temaer, syntes jeg det var på tide at jeg også fikk meg en blogg.  Her kommer jeg fortløpende til å legge ut tanker og synspunkter, både i form av artikler og videoer på et hverdagslig språk, som alle og enhver kan forstå.  Om du er interessert, så bare følg med…

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg